Tuesday, June 26, 2018

معرفی نیمکت Ethuil

نیمکت Ethuil را در این مطلب معرفی نموده و با ویژگی های آن آشنا می شویم. مبلمان ها در انواع مختلف و طرح های متنوع طراحی و تولید و در بازار ارائه می شوند و نیاز است طرحی متناسب با سلیقه خود را انتخاب نمایید تا بتوانید از آن لذت ببرید و نیاز به تغییر مبل در بازه زمانی کوتاه نباشد. با در چوبو همراه باشید.
نیمکتEthuil شبیه هیچ نیمكت دیگری نیست. این نیمكت از شبكه پیچیده‌ای از راتان‌های منحنی (از انواع نی‌های پیچنده در مناطق گرم‌سیری) كه پوششی حصیری دارند ساخته شده و شكل آن شبیه سیاه‌رگ‌های موجود در یك برگ دندانه‌ دندانه است. این نیمكت نمونه‌ای از صنایع دستی است كه از تركیب یك ماده با یك رنگ ساخته شده است. نشیمن موجود در نیمكت شاید در برابر طرح پیچیده پشتی آن از اهمیت كم‌تری برخوردار باشد.
معرفی نیمکتEthuil
امروزه یكی از گرایش‌های جدید در طراحی داخلی اضافه كردن یك نیمكت منحصر به فرد  به میز اتاق غذاخوری است و چه چیزی بهتر از نیمكت Ethuil در عكس بالا این نیمكت در تورفتگی دیوار قرار گرفته و از دور شبیه پرهای طاووس است.
فضای منفی این نیمكت نیز مانند فضای مثبت تاثیر بصری مهمی دارد و ظاهر شبكه‌ای آن كنتراست زیبایی با روكش راه‌راه نشمین ایجاد كرده است.
به دلیل وجود چنین پشتی بزرگ و زیبایی بهتر است این نیمكت را در مركز یك اتاق و در نزدیكی یكی از دیوارها قرار داد.
معرفی نیمکتEthuil
اگرچه راتان سفید در مقابل یك دیوار تیره جلوه برجسته‌ای دارد، اما راتان طبیعی در برابر یك دیوارسفید نیز ظاهر فوق‌العاده‌ای پیدا می‌كند و باعث می‌شود پشتی این نیمكت تبدیل به نقطه كانونی اتاق شود.
خواه از راتان طبیعی و حصیر استفاده كنید و خواه از روكش‌های طرح‌دار و یكپارچه، Ethuil یك نیمكت فوق‌العاده زیبا و چشم‌گیر است و یك شاهكار در صنایع دستی به حساب می‌آید.
منبع: چیدانه

No comments:

Post a Comment