Tuesday, June 19, 2018

بهترین مبل راحتی برای دکوراسیون خانه شما

شاید در نگاه اول انتخاب و خرید یک مبل راحتی که بتواند علاوه بر زیبایی و راحتی متناسب با دکوراسیون خانه شما باشد سخت باشد. اما شما می توانید با رعایت یک سری موارد در انتخاب بهترین مبل راحتی برای منزل خود بهتره عمل کنید.
هرطوری و با هر منطقی که حساب کنید، به مبل راحتی در خانه تان احتیاج خواهید داشت، مبل هایی که کمک تان می کنند تا هم دکوراسیون داخلی خانه تان زیباتر باشد، هم پناهگاهی باشند برای خستگی های یک روز کاری سخت، البته در روزهایی مثل نوروز که خانه آدم پر می شود از مهمانان خوش قدم، نقش این مبل ها کمی فرق می کند، آن ها به مهمان های تان اجازه می دهند تا احساس صمیمانه و دوستانه تری در فضای داخلی خانه شما داشته باشند. ما هم فکر کردیم بد نیست که سری به ویترین کالاهای مان بزنیم و تعدادی از مبل های راحتی موجود در آن را به شما نشان دهیم تا اگر خواستید برای عید امسال یکی از آن ها را تهیه کنید، دست کم با انواع مختلف آن آشنا باشید. پس با ما همراه باشید.
بهترین مبل راحتی برای دکوراسیون خانه شما
۱. مبلمان راحتی تخت خواب شو
بیایید از ایده های راحت تر شروع کنیم، از ایده هایی که دوست داشتنی تر هستند، مثلا مبلمان های تاشو و تخت خواب شو که معجزه فضاهای کوچک هستند و حسابی هم کارآمد. لزومی ندارد که حتما همه ی مبلمان های خانه تان تخت خواب شو و یا تاشو باشد، یک مبل تک نفره هم اگر به همین صورت باشد در مواقع ضروری حتما به کارتان خواهد آمد. به نظر من که مبل های تخت خواب شو جزو یکی از دوشت داشتنی ترین انواع مبلمان های راحتی هستند.
۲. مبل ال شکل برای دکوراسیون داخلی منزل
مبلمان L شکل از آن دسته مبلمان راحتی است که برای فضای جلوی تلوزیون شما مناسب می باشند. اگر منزل شما وسعت فضایی کافی برای قرار دادن دو دست مبل دارد می توانید یکی از آن ها را سبک کلاسیک و دیگری را راحتی انتخاب کنید. نمی خواهم قاعده و قانونی وضع کنم اما برای داشتن آسایش بیشتر مبلمان راحتی برای فضای مقابل تلوزیون شما نیاز است.
۳. ست مبل راحتی با پارچه های مختلف برای دکوراسیون داخلی منزل
اجباری نیست که حتما همه تکه های مبلمان های راحتی تان از یک پارچه همرنگ و هم شکل باشد. مبل های دونفره تان می تواند یک پارچه داشته باشد، مبل های تک نفره تان پارچه دیگری. قرار نیست که حتما پایبند قوانین ننوشته باشید. اگر از دو مدل پارچه رومبلی خوشتان آمد، با این ترفند دکوراسیونی از آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان استفاده کنید.
۴. مبل های نیمکتی برای دکوراسیون داخلی منزل
گوشه های مرده و به اصطلاح ناکارآمد دکوراسیون تان را به وسیله این مبل های نیمکتی زنده کنید و به آن ها هم اجازه عرض اندام بدهید. کافی است یکی از آن ها را در گوشه ای از دکوراسیون داخلی تان بگذارید و بعد شاهد معجزه آن ها باشید. مطلب ۱۰ دلیل دوست داشتن نیمکت و نشیمن های سکویی در دکوراسیون به شما کمک می کند تا بیشتر درک کنید که چرا باید از این مبلمان ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید.
۵. پوف های دوست داشتنی برای دکوراسیون داخلی منزل
بیایید کمی نگاه مان را نسبت به مبلمان های راحتی تغییر دهیم. مبلمان های راحتی که حتما نباید دارای ساختار باشد ک، آن ها می تواند در پوف های زیبای بافتنی خلاصه شوند که مدام هم می شود جای شان را تغییر داد، و از این سوی خانه به آن سوی بردشان. رنگ بندی های این پوف ها آن قدر متنوع و زیاد است که به راحتی با انواع مبلمان ها ست می شوند.
۶. انواع صندلی های تک نفره برای دکوراسیون داخلی منزل
خرید مبلمان های راحتی می تواند برای تان مقرون به صرفه تر باشد. اگر فقط احتیاج دارید که به خانه تان نشیمن اضافه کنید، به شما پیشنهاد می کنم که به سراغ خرید صندلی های تک نفره و زیبایی بروید که در عکس های بالا می بینیدشان. حتی می توانم مطلب ۸ راه حل کمبود جای مهمان ها در خانه های کوچک را پیشنهاد دهم.
۷. انواع ست های مختلف مبل راحتی برای دکوراسیون داخلی منزل
اگر نمی خواهید به صورت خاص روی یک مورد از مبلمان های راحتی خانه تمرکز کنید، باید آن ها را به صورت ست های مبلمان های راحتی خریداری کنید که البته کار شما را هم راحت تر خواهند کرد چرا که دیگر دغدغه هماهنگ کردن آن ها را با بقیه اجزای و لوازم دکوری خانه را ندارید.
منبع: چیدانه

No comments:

Post a Comment