Friday, June 15, 2018

مبلمان های مدرن و زیبا در دکوراسیون خانه

داشتن یک مبل مدرن و راحت که علاوه بر زیبایی و تناسب با دکوراسیون داخلی منزل بتواند راحتی افراد را تامین کند خیلی سخت نیست. مبلمان مدرن با توجه به طراحی های خاص خود شاید سخت پسند به نظر بیاید اما مشتریان زیادی از طرح مبلمان های مدرن و زیبا استقبال می کنند.
قطعا هر خانه ای به مبلمان احتیاج دارد، مبلمان ها می توانند شخصیت هر فضایی را تعریف کنند. در این بین مبلمان های مدرن از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. در این مطلب می خواهیم با هم نگاهی بیاندازیم به مبلمان های مدرنی که می توانیم از آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ها استفاده کنیم. البته ناگفته نماند که برای این کار تصمیم گرفتیم از نمونه کارهای گروه مبلمان ایتال فوم که حسابی در نمایشگاه میدکس امسال پرطرفدار بودند استفاده کنیم، پس تا انتهای این مطلب جذاب با ما همراه باشید.
مبلمان های مدرن و زیبا در دکوراسیون خانه
۱. مبلمان مدرن منزل: نشیمن های عمیق برای مبل های مدرن
اگر دوست دارید برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان مبلمان مدرن و مد روز بخرید، باید به دنبال مبل هایی باشید که دارای نشیمن عمیق هستند. نشیمن های عمیق برای مبلمان حس راحتی و آسایش بیشتری را برای شما فراهم می آورد و دکوراسیون داخلی فضا را گرم تر و صمیمی تر جلوه می دهد.
۲. مبلمان مدرن منزل: مبلمان هایی با ساده ترین خطوط در دکوراسیون داخلی منزل
بهتر است برای نشیمن های مدرن خودتان مبل ها و صندلی هایی را انتخاب کنید که در طراحی آن ها از خطوط ساده استفاده شده است. این نوع مبلمان ها دارای جلوه مدرن بیشتری هستند در عکس بالا که یکی از محصولات مبلمان ایتال فوم را نشان می دهد می توانید یکی از این مبلمان های مدرن که در طراحی آن از خطوط ساده استفاده شده است را ببینید.
۳. مبلمان مدرن منزل: میز جلو مبلی مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی منزل
یکی دیگر از مبلمان هایی که در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های مدرن وجود دارد میزهای جلو مبلی هستند که می توانند در نشیمن خانه شما تبدیل به عنصری چشمگیر شوند. یادتان باشد که میزهای جلومبلی را دست کم نگیرید، اگر آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن تان حضور نداشته باشند، هر قدر هم که سعی کنید با لوازم دکوری این فضا را پر کنید، باز هم عدم حضور یک وسیله اصلی کاملا حس می شود.
۴. مبلمان مدرن منزل: کاناپه های مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی منزل
قطعا هر خانه ای به کاناپه احتیاج دارد. مبلمان هایی نظیر کاناپه ها به شما کمک می کنند تا نشیمن های بیشتری را در دسترس داشته باشید. همچنین اگر انواع مدرن این کاناپه ها را انتخاب می کنید می توانید به عنوان مبل های راحتی نیز از آن ها بهره بگیرید. کاناپه های مدرن می توانند پایه دار و یا بی پایه باشند این بسته به سلیقه و نظر شما است. در بین محصولات مدرن گروه مبلمان ایتال فوم می توانید کاناپه های مدرن زیادی پیدا کنید که قطعا یکی از ان ها با سلیقه و هم چنین طراحی دکوراسیون داخلی خانه شما جور در می آید.
۵. مبلمان مدرن منزل: جاکفشی های شیک برای دکوراشسیون داخلی منزل
هر قدر هم که خانه ای کوچک داشته باشید نمی توانید از خریدن جاکفشی اجتناب کنید. ولی اگر هم قصد کردید تا جاکفشی بخرید بهتر است یکی از آن ها را تهیه کنید که جنبه تزئینی هم داشته باشند و بتوان از آن ها به عنوان یک وسیله دکوری نیز استفاده کنید، مثلا جا کفشی ای که در عکس بالا به شما نشان داده شده است، توسط گروه مبلمان ایتال فوم طراحی و اجرا شده است و در نمایشگاه میدکس امسال نیز به نمایش در آمد. این جا کفشی هم می تواند کاربرد یک کنسول زیبا را داشته باشد و هم در نظم دهی به کفش های شما کمک حال تان باشد.
۶. مبلمان مدرن منزل: میز غذاخوری مدرن برای دکوراسیون داخلی منزل
میز و صندلی غذاخوری از آن دسته مبلمان هایی است که در بعضی خانه های پیدا می شود و در بعضی خانه ها هم نه. این مبلمان ها نیز مانند خیلی دیگر از مبلمان ها هم سبک های مختلفی دارند و هم سبک های زیادی، اما در این بین انواع مدرن آن بیشتر به چشم می آید و به قولی مد روز تر است. میزهای غذاخوری حسابی کارآمد هستند و از صندلی های آن می توانید در دکوراسیون اتاق نشیمن تان هم بهره بگیرید.
۷. مبلمان مدرن منزل: کنسول های مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی
آینه ها و کنسول ها عناصر تاثیرگذار بر طراحی دکوراسیون داخلی منزل هستند. یکی از این کنسول های مدرن را تهیه کنید و از آن درطراحی دکوراسیون داخلی منزل تان استفاده کنید. اگر باهوش باشید کنسول هایی را انتخاب می کنید که طراحی درب های آن شبیه یک اثر هنری باشد. درست مثل کنسولی که در عکس بالا می بینید. این کنسول که در غرفه گروه مبلمان در نمایشگاه میدکس امسال حضور داشت حسابی پر طرفدار بود.
منبع: چیدانه

No comments:

Post a Comment