Thursday, June 14, 2018

بهترین مبل خانگی برای دکوراسیون امروزی

تغییر سریعت سبک زندگی و طراحی داخلی منزل سبب شده تا مبل ها در طرح ها و مدل های گوناگون در بازه های زمانی کوتاه تر تولید و در بازار ارائه شوند. در این مطلب در مورد اینکه چگونه بهترین مبل را برای دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن و خانه خود انتخاب کنید صحبت می کنیم.
شاید بتوان عنصر اصلی در دکوراسیون خانه را مبلمان در نظر گرفت. انتخاب مبلمان خانگی مناسب با نیاز و سلیقه افراد باید آنقدر دقیق و هوشمندانه باشد تا از مبلمان در طراحی داخلی خانه بهترین استفاده صورت گیرد. شرکت نیلپر در ادامه توسعه محصول در حوزه مبلمان منزل دست به تولید سری جدید مبل خانگی با نام نیتل زد. مبل نیتل نیلپر به سبک پست مدرن با فرم دسته Rolled (نیمه رول شده) و جدا از بدنه اصلی طراحی شده است و بدلیل استفاده از خطوط منحنی در طراحی دسته، حس راحتی و آرامش را القا می کند.
پشتی های این مبل جهت ایجاد جذابیت بصری دگمه دوزی شده است. فرم تک نفره مبل نیتل نیلپر از لحاظ طراحی متفاوت اما هم سبک (پست مدرن، دسته نیمه رول شده) با مدل دو و سه نفره آن است که اصطلاحا به آن مبل میزبان گفته می شود و مکانی برای نشستن خانم و آقای خانه جهت پذیرایی از مهمان ها است. پایه های مبل نیتل نیلپر نیز از جنس چوب راش طبیعی (سه رنگ ونگه، عسلی و سفید استخوانی) بوده که حس گرمی و صمیمیت را به فضای خانه می دهد. به طور کلی مبل نیتل نیلپر سلیقه هر دو قشر جوان (۲۰ الی ۴۵ سال) و میانسال را با انتخاب رنگ و طرح متفاوت پوشش می دهد.
بهترین مبل خانگی برای دکوراسیون امروزی
ابعاد مبل نیتل نیلپر متوسط و مناسب فضای نشیمن خانه های ۷۰ متری به بالا است (بر اساس استاندارد ابعاد فضای نشیمن خانه های ایرانی). می توان برای فضای نشیمن کوچک تر پیشنهاد ست شش نفره به مشتری داد (ست سه و دو و تک نفره یا دو عدد تک نفره با دو عدد دونفره). تشک نشیمن مبل جدا و با چسب ولکرو (چسب دوطرفه) به بدنه متصل می شود، که با در نظر گرفتن این حالت هم تشک و هم پشتی ها زیپ خور و قابل شستشو هستند.
بدلیل سبک پست مدرن این مبل، تک نفره، دونفره و سه نفره می تواند با سه کالیته متفاوت ارائه شود. به طور کلی طرح کالیته رنگ های تند با درجه خلوص و شدت رنگی بالا و یا انتخاب دو رنگ سیر و روشن با یک پارچه طرحدار مناسب این مبل می باشد.
میز جلومبلی مناسب برای ست مبل نیتل نیلپر اتومن مدل FA713X از سری مبل بلرتو نیلپر می تواند باشد.
مبل نیتل نیلپر هر دو کارکرد رسمی و راحتی را دارد. از لحاظ فرم ظاهری و ارتفاع بلند پشتی، کارکرد رسمی داشته و مناسب فضای پذیرایی از مهمان می باشد. از طرف دیگر بدلیل متریال نشیمن و پشتی مناسب فضای نشیمن خانه ها نیز بوده و کارکرد راحتی در فضای نشیمن نیز دارد. این کارکرد دو منظوره این مبل را مناسب خانه هایی که تنها فضا برای یک دست مبل دارند، می کند.
بدنه اصلی مبل نیتل نیلپر از جنس چوب نراد روسی است که از سیستم ارتجاعی کش و فنر همزمان جهت افزایش راحتی بهره می گیرد . تشک نشیمن مبل نیتل نیلپر از جنس فوم پلی اورتان HR به همراه یک لایه لایی از جنس الیاف ویسکوز جهت نرمی و زیبایی بیشتر در گوشه ها و ایجاد حالت پف آلود در نظر گرفته شده است . تشک های پشتی مبل نیتل نیلپر هم از مخلوط فوم و ویسکوز جهت فراهم آوری حالت ارگونومیکی مناسب جهت تطبیق با فرم پشت بدن انسان و ایجاد راحتی بالا در آنها استفاده شده است. همچنین در کوسن های در نظر گرفته شده برای این مبل از الیاف ویسکوز بهره گرفته شده است .
از دیگر ویژگی های بارز فنی در مبل نیتل نیلپر می توان به استفاده از چوب راش طبیعی در پایه های این مبل اشاره کرد که قابلیت ارائه در ۳ رنگ مختلف سفید استخوانی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره را دارد.
منبع: چیدانه

No comments:

Post a Comment