Thursday, June 14, 2018

مبل سلطنتی در دکوراسیون خانه شما

اگر تمایل به طراحی یک دکوراسیون سلطنتی برای منزل خود هستید باید تمام وسایل متناسب با یک دیگر برای آنچه که در ذهن شما است انتخاب و خرید گردد. مبل سلطنتی در دکوراسیون نقشی مهم ایفا کرده و لازم است با خواندن توضیحات در انتخاب دقت بیشتری داشته باشید.
چقدر به خانه های سلطنتی و قصرهای با شکوهی که در فیلم های مختلفی دیده اید علاقه دارید؟ خانه هایی با دکوراسیون جذاب و با عظمتی که هر بیننده ای را متحیر می کند. اگر شما هم دوست دارید ایده هایی از این نوع دکوراسیون را در فضای داخلی خانه خود اجرا کنید، پیشنهاد می شود از سبک سلطنتی استفاده کنید. با چیدانه همراه باشید تا با راهنمایی مبلمان تیس نکات مهمی در مورد ترکیب رنگ طلایی مبل سلطنتی را بشناسید:
مبل سلطنتی و استیل احساسی آنتیک و قدیمی را بوجود می آورند. وقتی به پایه و دسته های کار شده آن خوب دقت کنید، می بینید که تمامی آنها کار دست است. یکی از ویژگی های مهم آنها که از سبک مدرن کاملا متمایز است هنر دستی است که استفاده شده است. مبل سلطنتی به علت خاص بودن، مخاطبان خاصی دارد و افرادی که به سبک زندگی سلطنتی علاقه خاصی دارند، بیشتر از این سبک مبلمان در دکوراسیون داخلی استفاده می کنند. به همین علت است که در فضا و مکان های لوکس مانند هتل های چند ستاره لوکس دنیا از مبل سلطنتی زیاد دیده می شود.
مبل سلطنتی در دکوراسیون خانه شما
جذابیت و درخشش زندگی لوکس و با شکوه بسیار چشمگیر است و علاقه زیادی به سمت این نوع دکوراسیون وجود دارد. احساس خاصی که در این نوع فضا وجود دارد، شما را مجذوب خود می کند. یکی از اصلی ترین رنگ ها در سبک سلطنتی، رنگ طلایی است. مبلمان فریبنده و لوکس با ظاهری طلایی و با شکوه، شما را در طول روز همراهی می کند. این حس زمانی که بدانید از چه ترکیب رنگی در کنار طلایی استفاده کنید، دکوراسیون ایده آلی را برای شما خلق می کند.
رنگ طلایی، لوکس ترین رنگ دنیا در هر فضایی که استفاده شود، آن جا را لوکس می کند. استفاده از رنگ طلایی در مبل سلطنتی در دکوراسیون خانه احساس وقار را در شما بیدار می کند و نیرویی می دهد تا با سرزندگی در فضا حضور داشته باشید. این رنگ در دکوراسیون درخشش خاصی دارد و به فضایتان جلوه ای ویژه می دهد. استفاده از مبلمان سلطنتی با رنگ طلایی بیشتر روی منبت ها، ابزارهای چوبی و پر نقش و نگار به کار می رود. استفاده هوشمندانه از رنگ طلایی در دکوراسیون منزل فضایی مجلل برایتان بوجود می آورد.
رنگ طلایی به دو دسته سرد و گرم تقسیم بندی می شود. در رنگ طلایی گرم، شما حضور رنگی مسی، کاراملی و … را به وضوح می بینید. در رنگ طلایی سرد مقداری نقره ای دیده شده و زردی آن کمتر است. رنگ طلایی سرد با رنگ هایی که سایه های قرمز دارند، ترکیب زیبایی می دهند. نکته خوبی که در مورد رنگ طلایی باید گفت این است که می تواند با طیف مختلفی از رنگها از انواع سرد تا گرم آن را به کار برد فقط باید با ظرافت و دقت بیشتری انتخاب شود.
ترکیب رنگ طلایی و قهوه ای مبل سلطنتی
رنگ قهوه ای با همه تنالیته های آن در کنار طلایی، هماهنگی زیادی داشته و در یک دسته رنگی قرار می گیرند. اگر می خواهید دکوراسیونی خیره کننده داشته باشید، رنگ طلایی را در فضای نشیمن و پذیرایی در کنار رنگ های کرم و قهوه ای استفاده کنید. رنگ قهوه ای سنگینی و وقار خاصی دارد و در جوار طلایی شکوه و ابهت فضا را دو چندان می کند.
ترکیب رنگی طلایی و مشکی در مبل سلطنتی
کسانی که از علاقمندان رنگ های تیره در دکوراسیون داخلی هستند، می توانند از این ترکیب رنگی برای مبل سلطنتی خود استفاده کنند. رنگ های تیره ای مانند مشکی، سنگینی و ابهت فضا را بیشتر می کند و به علت تضادی که با رنگ طلایی دارد، جلوه آن بیشتر می شود. طلایی سمبل شهرت و آبرو، داریی و عظمت است.
ترکیب رنگی با شکوه طلایی و آبی در دکوراسیون منزل
به گفته گروه مبلمان تیس این ترکیب رنگی بسیار خاص و زیباست. تنالیته رنگی آبی در کنار طلایی، آنقدر چشمگیر و دلنواز است که امکان ندارد شما را به خود جذب نکند. در این ترکیب رنگی می توانید از آبی آسمانی، اطلسی، لاجوردی، سرمه ای و … استفاده کنید. رنگ آبی چون در دسته رنگهای سرد قرار می گیرد، در کنار رنگ طلایی گرم نتیجه بهتری دارد و ترکیبی فوق العاده است.
ترکیب رنگی گرم در کنار رنگ طلایی مبل سلطنتی
یکی از گزینه های خوبی که برای استفاده به عنوان رنگ هم جوار طلایی وجود دراد، رنگ های گرمی مانند قرمز، نارنجی، زرشکی و مشابه آنهاست. این ترکیب رنگی گرمای بیشتری به فضا می دهد و پیشنهاد می شود از رنگ طلایی سردتری برای این مبل سلطنتی در نظر گرفته شود. همچنین می توانید از لوازم دکوری، کوسن و یا جزییاتی به رنگ های کمی سردتر در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید.
نمونه ای از محصولات مبلمان تیس که در تصویر بالا می بینید، به خوبی ویژگی های گفته شده را ارائه می دهد. این مبلمان استیل از چوب راش درجه یک ساخته شده است. طرح گل روی قسمت های مختلف و تاج به صورت چنگی منبت کاری شده است. کاناپه سه نفره به شکل قایقی و با دسته های سمت چپ و راست به سمت داخل برگشته، هم منبت شده است. تک نفره ها در نمای چوبی بغل زیر دسته به صورت حلقه بزرگ دیده می شود. قسمت های چوبی نمای کار با رنگ طلایی با ورق طلا پوشش داده شده و پارچه استفاده شده ترکیبی ساده، تک گل و شطرنجی برای قسمت های مختلف بکار گرفته شده است. تشک کاناپه جدا شونده و تشک های مبل های تکی به صورت ثابت است که با کوسن ها به اشکال مختلف تزیین شده است.
منبع: چیدانه

No comments:

Post a Comment