Tuesday, June 12, 2018

چند مدل مبلمان راحتی شیک منزل

ایرانیان با توجه به خیلی از موارد از جمله خودمانی بودن مبل راحتی و اینکه محدودیت انتخاب مبل در منزل دارند به سراغ مدل های گوناگون این نوع مبل رفته اند. مدل مبلمان راحتی با طراحی شیک که در خانه های امروزی بتواند خود را نشان بدهد بسیار مهم است که در این مطلب تعدادی از آنها را معرفی می کنیم.
بی شک اهمیت و جایگاه مبل راحتی در نشیمن خانه های ایرانی قابل چشم پوشی نیست و در اکثر خانه های ایرانی دست کم یک ست مبل راحتی برای فضاهایی مانند فضای نشیمن خصوصی و فضای مقابل تلویزیون وجود دارد. بنابراین در انتخاب مبل راحتی علاوه بر کیفیت و دوام باید به ابعاد آن برای تناسب با فضای داخلی تان و همچنین ترکیب رنگی هماهنگ با فضای نشیمن و پذیرایی تان باید دقت کنید تا مبل انتخابی تان بتواند همانند نامش اسباب راحتی شما را فراهم کند. به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم شما را با مدل های مختلف مبل راحتی از گالری عکس چیدانه آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید. پس با ما همراه باشید.
چند مدل مبلمان راحتی شیک منزل
مبل راحتی پذیرایی
این نوع از مبلمان راحتی را می توانید به عنوان مبلمان فضای نشیمن خصوصی و یا پذیرایی مهمان مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید که می توانید با توجه به ابعاد فضایی تان کاناپه های دو یا سه نفره از مبل راحتی را به صورت تمام پارچه و یا ترکیبی از چوب و پارچه برای دکوراسیون داخلی تان استفاده نمایید.
چند مدل مبلمان راحتی شیک منزل
مبل راحتی ال
مبل راحتی ال شکل به لحاظ یکپارچگی تعداد نفرات بیشتری را در خود جای می دهند بنابراین برای فضای مقابل تلویزیون و یا دکوراسیون خانه های کوچک مناسب می باشد.
چند مدل مبلمان راحتی شیک منزل
مبل راحتی ساده
پرطرفدارترین انواع مبل راحتی، مبلمانی با تشک و پشتی های حجیم و دارای دسته می باشد که امروزه در صنعت مد و دکوراسیون نوع تختخواب شو آنها بسیار محبوب شده است و معمولا مبلمان راحتی تختخواب شو ترکیبی از چوب و پارچه می باشند.
چند مدل مبلمان راحتی شیک منزل
مبل راحتی چرمی
مبلمان راحتی چرمی برای طرفداران دکوراسیون های لوکس بسیار مناسب می باشد.
منبع: چیدانه

No comments:

Post a Comment