Friday, June 15, 2018

میز و صندلی ناهار خوری با دوام

خرید یک میز و صندلی ناهار خوری با دوام نیازمند شناخت بهتر انواع چوب و بهترین آنها متناسب با فضای زندگی شما و سلقه شما است. چوب راش به عنوان یکی از بهترین انواع چوب در ساخت میز ناهار خوری  توانسته تا کیفیت مناسبی را به ارمغان بیاورد.
حتما شما هم موقعی که قصد خرید میز و مبلمان چوبی را داشتید با جمله معروف “خیالتون راحت، چوبش راش هست” مواجه شدید، قطعا هم زیاد شنیده اید که می گویند چوب راش بهترین نوع چوب برای ساخت مبلمان است. امروز می خواهیم ببینیم که چوب راش چه ویژگی هایی دارد که آن را از دیگر چوب ها متمایز می کند. البته در این راه با گروه میز نهارخوری  نیز همراه می شویم. بیشتر مبلمان های ساخته شده توسط این گروه از چوب راش است و امروز می خواهیم ببینیم که چه چیزی آن ها را متمایز می کند، پس با ما تا انتهای این مطلب کاربردی همراه باشید.
میز و صندلی ناهار خوری با دوام
چوب راش چیست؟
راش نام درختی است در جنگل های شمال ایران که از چوب آن برای ساخت منازل در روستاها، ساخت میز و صندلی، مبلمان ، در و پنجره، تخته لایه و روکش و استفاده می شود. ایران یکی از کشورهایی است که دارای جنگل های راش می باشد، اما برای جلوگیری از نابودی جنگل ها ناگزیریم واردات این نوع چوب را بپذیریم. این چوب رنگ کرم مایل به قرمز دارد و درون آن مشخص نیست.
ویژگی چوب راش
به گفته کارشناسان گروه میز و نهارخوری چلکا، چوب راش دارای بافتی همگن و متراکم است و همین تراکم باعث می شود تا این نوع چوب در برابر قارچ و حشرات مقاوم باشد. این بارز ترین ویژگی چوب راش است.
چوب راش بیشتر برای کارهایی با ابعاد و اندازه بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد، مواردی مانند تاج درختان و یا مبلمان ها و میز و صندلی های غذاخوری.
چرا مبلمان با چوب راش بخریم؟
همانطور که پیش تر به آن اشاره شد چوب راش از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. مبلمانی که از چوب راش ساخته می شود نسبت به سایر مبلمان ها از کیفیت بالاتری برخوردار است. اگر از آن دسته خانواده های پر رفت وآمد وشلوغ هستید، بهترین گزینه برای شما انتخاب مبلمانی با چوب راش است زیرا به راحتی خراب و فرسوده نمی شود. زیبایی این مبلمان ها در نوع خود بی نظیر است و طرفداران زیادی دارد.
خرید مبلمان تهیه شده از چوب راش
بعضی از مبلمان ها فقط روکشی سطحی از چوب راش دارند و انواع دیگر به طور کامل از چوب راش ساخته می شوند، خب به قطع نوع اول به نسبت مبلمان هایی که تماما از چوب راش تولید می شود مقرون به صرفه تر هستند، اما کیفیت آن با انواع تمام راش قابل قیاس نیست. مبلمان های طراحی شده توسط گروه میز نهارخوری چلکا تماما از چوب راش تولید می شوند.
بهتر است از جایی مبلمان خریداری کنید که نسبت به چوب آن اطمینان کافی داشته باشید. مبلمانی که به تازگی از چوب راش تهیه شده باشد فاقد زبری بوده و همه جای آن دارای سطح یکسانی می باشد. مبلی که از چوب راش درست می شود سطحی نرم، صاف و لطیف دارد. خصوصیتی که در اغلب مبلمان های گروه چلکا به چشم می خورد.
شاید تعجب کنید اگر بگویم که خرید مبلمان هایی با چوب راش می تواند به منزله یک سرمایه گذاری باشد برای شما. به این علت که هم دوام زیادی دارد و هم اینکه اگر به فکر تغییر دکوراسیون مبلمان منزلتان بیافتید همچنان ارزش اولیه خود را حفظ می کند و می توانید آن را به راحتی با قیمت مناسب بفروشید.
از چوب راش می توان در تولید و تهیه مبلمان های مختلفی بهره برد که یکی از آن ها ساخت میز و صندلی غذاخوری است. بی شک میز و صندلی هایی که از چوب راش تهیه شوند دارای جلوه زیبا تری هستند، محصولاتی که در عکس بالا می بینید همگی از چوب راش هستند.
منبع: چیدانه

No comments:

Post a Comment