Tuesday, June 12, 2018

چیدمان خوب اتاق نشیمن

شاید کلمه چیدمان خوب خیلی تعجب انگیز به نظر برسد. اینکه چه چیدمانی می تواند برای خانه شما و اتاق نشیمن مناسب باشد بسیار مهم بوده و نیاز است نکاتی را برای جایگاه وسایل اتاق نشیمن از جمله مبلمان به یاد داشته باشید. در این پست این نکات مهم و شاید ساده را متذکر می شویم.
مگر می شود دکوراسیون اتاق نشیمن، فضایی که منجر به دورهم بودن خانواده می شود را نادیده گرفت. برای چیدمان این فضا باید یک محیط دنجی و صمیمی ایجاد کنید که در عین حال با دکوراسیون منزل هماهنگ باشد. پس برای خلق این دو ویژگی، قبل از هرچیزی به سبک معماری منزل تان توجه کنید، سپس متناسب با آن شروع به خرید لوازم کنید؛ در نهایت با مطالعه و یا مشورت با طراحان متخصص چیدمان را انجام دهید. اما چه لوازمی برای این چیدمان نیاز است؟ .پس با این مطلب از راهنمای خرید همراه شوید.
چیدمان خوب اتاق نشیمن
نمونه ای از دکوراسیون اتاق نشیمن به سبک تلفیقی را در تصویر ملاحظه می کنید. مسلما افرادی که علاقمند به ویژگی های بارز تمامی سبک ها هستند؛ این سبک را می پسندند. برای دیدن جزییات این دکوراسیون تلفیقی می توانید از خانه دلبرانه یاسمین و نعیم دیدن کنید.
برای تهیه محصولات معرفی شده کافی است بر روی عکس مورد نظر کلیک کرده و به اطلاعات تماس فروشنده دسترسی پیدا کنید.
مبل راحتی ال
اگر برای چیدمان مبلمان اتاق نشیمن خود محدودیت فضا دارید، پیشنهاد می دهیم از مبلمان های ال شکل استفاده کنید.
مبل تک
اگر علاقمند هستید تضاد رنگ را در دکوراسیون منزل خود به کارگیرید؛ یکی از راه حل ها استفاده از مبل های نیمکتی و یا مبل تک در چیدمان مبلمان است.
کوسن مبل
کوسن مبل از جمله وسایلی است که با هزینه ای کم, تغییری بزرگ را در دکوراسیون داخلی به وجود می آید.
میز جلو مبلی
برای خرید میز جلو مبل، به ابعاد، رنگ، جنس چوب و تناسبات حجمی آن توجه کنید.
آباژور رومیزی
اگر قصد دارید برای اتاق نشیمن منزل تان آباژور رو میزی تهیه کنید؛ در انتها به فکر تهیه این دکور کاربردی باشید؛ تا متناسب جایگاه آن در فضا و ابعاد و…. خرید را انجام بدهید.
لوازم دکوری
با استفاده از لوازم دکوری، سلیقه ی شخصی خود را در دکوراسیون داخلی به تصویر بکشید؛ استفاده از گلدان های دکوری، تابلوهای دیواری و…. می تواند به کمکتان بیاید.
منبع: چیدانه

No comments:

Post a Comment