Tuesday, June 19, 2018

مبلمان آنتیک برای عتقیه پسند ها

شاید بسیاری از ما به وسایل انتیک مانند مبلمان علاقه داشته باشیم. این نوع وسایل می تواند دکوراسیونی مناسب در فضای خانه ایجاد نمایند. بناراین لازم است تا با ویژگی های مبلمان آنتیک بیشتر آشنا شوید.
فکر می کنم هر کسی دوست داشته باشد که وسیله ها و لوازمی که در دکوراسیون داخلی خانه اش مورد استفاده قرار می دهد، خاص و منحصر به فرد باشد. وسیله هایی که بتواند سبک دکوراسیونی مورد نظر را برای تان ایجاد کند و به شما کمک کند تا لذت بیشتری از دکوراسیون داخلی خانه تان ببرید. اگر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید، وسیله هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که ظاهری خاص و منحصر به فرد دارند و شما با تهیه آن ها می توانید دکوراسیون داخلی خانه تان را جلوه ای نو ببخشید.
مبلمان آنتیک برای عتقیه پسند ها
۱. صندوقچه های چوبی برای دکوراسیون داخلی منزل
صندوقچه های قدیمی، یکی از آن دسته وسیله هایی هستند که حسابی می توانند در دکوراسیون داخلی خانه شما غوغا کنند. این صندوقچه ها می توانند انباری های دم دستی برای شما باشند و حتی می توانند برای شما یادآور خاطرات خوش قدیم باشند. پیشنهاد می کنم مطلب ۱۱ صندوقچه قدیمی در دکوراسیون امروزی را حتما بخوانید تا با کاربرد های بیشتر این صندوقچه ها آشنا شوید.
۲. روشنایی های متفاوت برای دکوراسیون داخلی منزل
گاهی وقت ها وجود عناصر کوچکی مثل چراغ های روشنایی و آباژور های خاص می توانند چنان تغییر بزرگی در دکوراسیون داخلی منزل تان ایجاد کنند که حتی مبلمان ها هم از پس آن بر نمی آیند. این آباژور ها و روشنایی ها در هر جایی که شما فکرش را کنید، می توانند بشینند.
۳. گلیم های عشایری برای دکوراسیون داخلی منزل
گلیم های عشایری با آن طرح های ناب و رنگ های فریبنده شان قابلیت این را دارند که به یکی از چشمگیر ترین عناصر دکوراسیون داخلی منزلتان بدل شوند. حضورشان ترکیبی از اصالت و زیبایی را در دکوراسیون داخلی منزلتان پدید می آورد. بافت های گرم و دوست داشتنی گلیم ها ترکیبی جالب از بافت های مختلف در دکوراسیون منزل تان را پدید می آورد.
۴. میز و صندلی های چوبی در دکوراسیون داخلی منزل
اگر دوست دارید تا مقتدرانه سبک آنتیک را به دکوراسیون داخلی خانه تان وارد کنید،می توانید به این میز و صندلی ها اعتماد کنید. این میز و صندلی های چوبی دکوراسیون آنتیک برای داشتن خانه ای گرم و رویایی را برای تان پدید می آورند.
۵. دکوری های آنتیک برای دکوراسیون داخلی خانه
شما می توانید برای خرید لوازم دکوری منزل تان متفاوت تر عمل کنید. باید ببینید که از خرید آن وسیله به چه هدفی قصد دارید برسید.باید برای خودتان مشخص کنید که آیا این وسیله صرفا یک مجسمه دکوری در گوشه خانه است یا نه قرار است در عین زیبایی کاربرد هم داشته باشد؟ زمانی که این چالش ها را برای خودتان حل کردید آن وقت می توانید به بهترین نتیجه برای خرید لوازم دکوری منزل تان برسید.
۶. فرش های نفیس برای دکوراسیون داخلی خانه
فرش ها را نباید دست کم گرفت، آن ها خیره کننده ترین عناصری هستند که می توانند در خانه حضور داشته باشند. شما می توانید درخشش فرش های فانتزی در دکوراسیون مدرن کنید یا این که فرش هایی نفیس را برای خانه تان تهیه کنید تا چشم هر کسی به آن خیره بماند.
۷. تخت های سنتی برای دکوراسیون داخلی منزل
تخت های سنتی، مبلمانی متفاوت در دکوراسیون امروزی هستند. این تخت ها می توانند کاربری های زیادی داشته باشند. می توانند نقش یک کاناپه را برای شما بازی کنند، یا می توانند با ظاهر آنتیک خود تبدیل به نقطه عطفی در دکوراسیون داخلی منزل تان شوند، انتخاب با شما است.
منبع: چیدانه

No comments:

Post a Comment