Thursday, June 14, 2018

دکوراسیون لوکس و مبل چسترفیلد

در مقالات قبلی در مورد مبل چسترفیلد صحبت نموده و توضیحات کوتاهی در مورد آن نوشتیم. در این مطلب نکاتی مفید در مورد دکوراسیون لوکس را مطرح نموده و نقش مبل چسترفیلد را در این دکوراسیون بررسی می کنیم.
مبلمان چسترفیلد نه فقط برای خانه های بسیار مجلل و اشرافی بلکه برای دکوراسیون داخلی مدرن نیز بسیار شیک و زیبا خواهد بود. درست است که مبل چسترفیلد بسیار سنتی و مجلل است اما این بدان معنا نیست که از مد روز فاصله گرفته اند. طرح هایی با دکمه کاری روی پارچه پرزدار و دسته های لوله استوانه ای بزرگ دقیقا همان نمونه های خاص و زیبایی هستند که راحت و دلنشین نیز خواهند بود. مبلمان چسترفیلد از قرن ۱۸ ام مورد تحسین افراد زیادی قرار گرفته و قصرها و بناهای مهم و لوکسی نیز با این برند مبله شده اند. این کار باعث ایجاد نوعی برجستگی، زیبایی و تازگی به دکوراسیون داخلی شما خواهد بود. در این مطلب می خواهیم درباره تمام آن چیزی که درباره استایل، تاریخ و نوع استفاده از مبل چسترفیلد این برند محبوب باید بدانید صحبت کنیم.
دکوراسیون لوکس و مبل چسترفیلد
طراح مبل چستر
نکته برجسته مبل چستر نامشخص بودن طراحان آن است و علاوه بر آن اصالت مبلمان که برای نسل های بعد هم ماندگار خواهد بود نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. طراحان این برند در مبلمان خود از چرم استفاده بسیاری دارند چرا که می خواهند به مرور زمان و بر اثر استفاده از ظاهر شکیل خود فاصله نگرفته و دچار چین و چروک نشود.
شکل نهایی چسترفیلد
محصولات چسترفیلد به عمود و استوار بودن، استفاده از دکمه، دسته های استوانه ای و پشتی های تر و تمیز و برابر مشهور بوده و معمولا از جنس چرم، مخملی هستند که هر دو آنها به مرور زمان ظاهری بی نظیر ساخته و به مبلمان شما شخصیتی خاص می بخشند.
دکوراسیون منزل با مبلمان چسترفیلد
چسترفیلد تصویری زیبا از استراحت با خیال راحت و جادویی است که در کنار کتابخانه های تیره رنگ و وسایلی این چنینی قرار می گیرد و زیبایی آنها را هم دوچندان می کند. نکته قابل اهمیت این است که در عصر ویکتوریا استایل بیشترین اهمیت را داشت و زیگموند و فروید نیز بر اهمیت این موضوع تاکید داشته اند. امروزه مبلمان چسترفیلد تنها خاص بزرگان نبوده و با توجه به سنت های انگلیسی و مردانه، در تنوع گسترده ای برای دکوراسیون داخلی به روز شده است.
مبل چستر در دکوراسیون اتاق نشیمن، کتابخانه و یا دفتر کار
پیشنهاد ما استفاده از مبلمان چسترفیلد راحت و دائمی مناسب برای نشیمن، کتابخانه و دفترهای کار است تا به دکوراسیون منزل شما شخصیت، وقار و زیبایی لازم را القا کند.
دکوراسیون به سبک ساحلی
شاید کمی شگفت آور باشد اما همان گونه که تصویر گواهی می دهد، مبلمان چسترفیلد برای سبک های ساحلی نیز بسیار مناسب بوده و توصیه می شود. شما می توانید با اضافه کردن نور مناسب و طبیعی، پشتی های آبی و حصیرهای طبیعی دکوراسیون داخلی خود را تصویری از یک فضای ساحلی و راحت جلوه دهید.
دکوراسیون قرون وسطایی و سبک اسکاندیناوی
چرم قهوه ای رنگ تیره به همراه چوب می تواند فضایی بسیار گرم و زیبا و به سبک مبلمان قرون وسطی و اسکاندیناوی بسازد. در این تصویر می بینید که دسته های استوانه ای و زیبای این مبلمان و رنگ آنها در کنار زمینه روشن چقدر به فضا زیبایی بخشیده است.
دکوراسیون داخلی مدرن
دکوراسیون مدرن که که در تصویر می بینید توسط مبل چسترفیلد مبله شده که با سطوح دیوار و زمین هم در تناسب زیبایی قرار گرفته و به طور کلی نیز فضایی بسیار گرم و صمیمی و راحت را فراهم کرده است.
دکوراسیون لوکس و مبل چسترفیلد
دکوراسیون به سبک صنعتی با مبل چسترفیلد
معمولا چرم با لوازم صنعتی دیگری مثل آجر، بتن و چوب تناسب پیدا کرده و به لحاظ استحکام زیادی که دارد باعث ماندگاری این برند شده است.
مبل چستر برای لوکس بودن
البته که مبلمان چسترفیلد به دلیل ذات مجللی که دارند در دکوراسیون های داخلی لوکس برجستگی بسیار زیادی خواهد داشت. در این تصویر اتاقی را می بینید که ترکیبی فوق العاده از رنگ هایی گران قیمت و لوکس وجود دارد که با هاله هایی از رنگ کرم و طلایی نیز ترکیب شده است. مبلمان چسترفیلد معمولا با رنگ های آبی تیره و طلایی درخشان ترکیب فوق العاده ای خواهد ساخت.
سبک دکوراسیون سنتی
در نهایت هم بدیهی ترین حالت استفاده از این نوع مبلمان در فضاهای داخلی با دکوراسیونی سنتی است. در این تصاویر ترکیب فوق العاده اشکال مختلف این مبلمان در کنار یکدیگر و دسته های استوانه ای مشهور آنها به همراه میز قهوه را می بینید که جذابیت خیره کننده ای را خلق کرده است.
منبع: چیدانه

No comments:

Post a Comment