Friday, June 15, 2018

معرفی مبلمان راحتی ایرانی

مبلمان راحتی ایرانی با الهام از تخت های سنتی توانسته تا ترکیبی زیبا از هنر چند هزار ساله ایرانی و مبلمان به وجود بیاورد. این مبلمان ها دارای طرح ها و مدل های مختلفی است تا سلیقه های وسیع تری از مشتریان را در بر بگیرد. در ادامه می توانید با این طرح ها آشنا شوید.
این روزها مبلمان های چوبی تبدیل به یکی از پر طرفدار ترین مبلمان ها شده اند، حالا فکرش را بکنید که این مبلمان ها رگه هایی از اصالت گذشته را نیز به دکوراسیون داخلی خانه تان مهمان کنند، منظورمان این است که بعضی از این مبلمان ها دارای ظاهری سنتی هستند و همین مساله باعث می شود تا دوست داران این نوع مبلمان ها هم بیشتر شوند. یکی از دوست داشتنی ترین مبلمان هایی به این سبک تخت های چوبی سنتی هستند که می توانند حسابی در دکوراسیون داخلی خانه تان غوغا کنند، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید،د با این مبلمان های زیبا نیز آشنا شویم.
معرفی مبلمان راحتی ایرانی
۱. تخت چوبی سنتی با کشو برای دکوراسیون داخلی خانه
این مبلمان ها و تخت های چوبی سنتی در درجه اول می توانند در خانه کوچک شما به کار بیایند و جای بیشتری را برای طبقه بندی و نظم دهی وسایل تان در اختیارتان قرار دهد. در زیر برخی از این تخت های چوبی سنتی کشو ها و محفظه هایی تعبیه شده است که داخل شان خالی است و شما می توانید وسیله های اضافی تان را آن جا سامان دهی کنید.
۲. تخت چوبی سنتی با نشیمن چرمی در دکوراسیون داخلی خانه
درست است که این تخت های چوبی سنتی ظاهری کلاسیک و یا حتی روستیک دارند؛ اما می توانند با متریال ها و مواد و مصالح مدرن ترکیب شوند. در عکس بالا یکی از این نمونه ها را می بینید. که این کاناپه های چوبی با رومبلی های چرمی ترکیب شده اند. و در عین کلاسیک بودن لایه هایی از سبک مدرن را هم به دکوراسیون داخلی خانه شما وارد می کنند.
۳. تخت چوبی سنتی، شبیه درب های قدیمی
تخت های چوبی سنتی ای پیدا می شود که ظاهرشان شبیه ظاهر درب های چوبی قدیمی است. این نوع تخت های چوبی سنتی می توانند یادآور خاطرات خوب دوران گذشته باشند. معمولا هم می شود از فضای داخل این تخت های چوبی و سنتی به عنوان کمدهایی مخفی استفاده کرد، طرز فکرتان را نسبت به کاناپه ها تغییر دهید و روی آن ها حساب کنید.
۴. تخت چوبی سنتی، نشیمن با اصالت در دکوراسیون داخلی خانه
ظاهر این تخت های چوبی سنتی دقیقا شبیه همان تخت هایی است که در طراحی دکوراسیون بالکن ها و فضاهای باز استفاده می شود. یعنی در واقع با داشتن یکی از این تخت های چوبی سنتی می توانید یک نشان را با دو تیر بزنید، هم برای دکوراسیون نشیمن تان از آن ها استفاده می کنید و هم در مواقع لزوم از آن ها در تراس، بالکن و حتی حیاط خلوت تان بهره می برید.
معرفی مبلمان راحتی ایرانی
۵. تخت چوبی سنتی با روکش جاجیم
اگر می خواهید ظاهر سنتی این تخت های چوبی را حفظ کنید برای روکش نشیمن ها و پشتی های آن می توانید از گلیم و جاجیم استفاده کنید. این روکش ها دقیقا همان چیزی هستند که به این تخت های چوبی کمک می کنند تا بهترین و زیبا ترین حالت ممکن شان را داشته باشند. ترکیب رنگ های گرم گلیم ها و جاجیم ها با رنگ چوب می توانند ترکیبی زیبا را در دکوراسیون داخلی خانه تان  پدیدی بیاورد.
۶. تخت چوبی، مبلمان سنتی برای دکوراسیون داخلی خانه
لزوما این تخت های چوبی نباید شبیه کاناپه باشند یا این که نشیمن های خیلی عریض داشته باشند، این تخت ها می توانند مبلمان های خانه تان باشند، همان ست های مبلمانی که قصد دارید برای طراحی دکوراسیون داخلی نشیمن خانه تان استفاده کنید، نمونه این مبلمان ها را در عکس بالا می توانید ببینید.
۷. تخت چوبی سنتی و مبل های تک نفره
مبل های تک نفره خانه تان را نیز می توانید از جنس همبن تخت های چوبی در نظر بگیرید، فقط کافی است سری به محصولات گروه مبلمان بزنید تا بتوانید مناسب ترین آن ها را برای دکوراسیون داخلی خانه تان بیابید.
منبع: چیدانه

No comments:

Post a Comment