Tuesday, June 19, 2018

مبلمان اداری مدرن در دفتر کار

همه ما می دانیم یکی از مهمترین بخش های هر محیط کاری دکوراسیون آن و به خصوص مبلمان اداری آن است. بنابراین انتخاب درست و صحیح آن می تواند تاثیری مهم در بیزینس و کار شما داشته باشد. در این پست با مبلمان اداری مدرن و تاثیر آن در دفتر کار آشنا می شیوم.
بیشتر روز ما در محیط های اداری و کاری مان می گذرد، محیط هایی که مانند خانه دوم ما هستند و بسیار اهمیت دارد که در محیط ها اداری و کاری مان نیز احساس آرامش و راحتی کنیم، البته عوامل زیادی در به وجود آمدن این آرامش و اطمینان خاطر دخیل هستند که یکی از مهم ترین آن ها مبلمان های اداری هستند که مورد استفاده قرار می گرند، هر چه کیفیت و کارایی این مبلمان ها بیشتر باشد، ما هم در محیط های کاری مان احساس آرامش بیشتری خواهیم کرد، چرا که مرتبا با این مبلمان ها در ارتباط هستیم، امروز می خواهیم با هم تعدادی از این مبلمان ها را بررسی کنیم و در این را هم از تجربیات گروه مبلمان اداری  بهره خواهیم برد، پس این مطلب جذاب را از دست ندهید، مطمئن هستم که در پایان اطلاعات خوبی به دست می آورید ک باعث می شود بتوانید بهترین مبلمان را برای محیط اداری خود انتخاب کنید.
مبلمان اداری مدرن در دفتر کار
۱. مبلمان اداری: فایل و کمد بایگانی
هر کارمندی به خوبی می داند که فایل ها و کمد های بایگانی یکی از اصلی ترین مبلمان های اداری هستند، آن ها مستقیما با طبقه بندی و نظم دهی اسناد و مدارک سر و کار دارند و اگر نباشند، ممکن است شما برای پیدا کردن اسناد و مدارک و برگه های مورد نیازتان به مشکل برخورد کنید. خوبی این نوع فایل و کمد های بایگانی که در تصویر می بینید این است که یک نشیمن روی آن ها تعبیه شده است و به شما این امکان را می دهد که روی آن بنشینید، برگه مورد نظرتان را پیدا کنید و بعد آن را سر جای خودش بگذارید. این محصولات یکی از کاربردی ترین نمونه های مبلمان اداری است که توسط گروه مبلمان اداری محیط آرا تولید شده است.
۲. مبلمان اداری: فایل ها و کمد های دیواری
کمد های بایگانی می توانند انواع مختلفی داشته باشند، در پاراگراف قبل انواع زمینی آن ها را بررسی کردیم، در این قسمت می خواهیم به انواع دیواری آن اشاره کنیم. این نوع فایل ها دقیقا مناسب محیط های اداری کوچک و کلا فضاهای کوچک هستند که می توانند مناسب با هر محیطی در اشکال و اندازه های مختلف تولید شوند.
۳. مبلمان اداری: میز مدیریت
مبلمان ها به هر فضایی شخصیت و ارزش می بخشند، در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت، که مهم ترین بخش هر محیط اداری است، باید به انتخاب مبلمان ها توجه زیادی کرد. معمولا در اتاق مدیریت میز مدیریت از ارزش بالایی برخوردار است و باید در انتخاب آن دقت و توجه زیادی داشت. به نظر من میزهای مدیریتی ساخته شده توسط گروه محیط آرا دارای کیفیت و قابلیت بالایی است.
۴. مبلمان اداری: میز کارمندی
بعد از میز مدیریت میزهای کارمندی در درجه بعدی اهمیت قرار دارند، طراحی این میز های باید به گونه ای باشد که بتواند تمام فعالیت های روزانه یک کارمند را پوشش دهد، بازه حرکتی مناسب را برای او فراهم کند، دارای قسمت های اضافه نباشد چرا که این قسمت ها ممکن است حرکت راحت را از نفر پشت میز سلب کند و به مرور زمان باعث خستگی در فرد و آسیب رسیدن به او شود. ارتفاع و طول و عرض مناسب برای میز ها از یگر پارامتر هایی است که باید در طراحی میزهای کارمندی مورد توجه قرار گیرد.
۵. مبلمان اداری: قفسه نشریات
هر محیط اداری به قفسه نشریات احتیاج دارد. این قفسه ها به شما این امکان را می دهند که نشریاتت و مجلات مربوط به کار خود را طبقه بندی و نظم دهی کنید و ضمن دسترسی راحت تر به آن، به دکوراسیون داخلی محیط اداری تان با مبلمان های اداری جلوه ای خاص ببخشید.
۶. مبلمان اداری: پیشخوان های بانکی
پیشخوان های بانکی یکی از آن دسته مبلمان های اداری هستند که کمتر نام آن ها را شنیده اید، شاید هم اصلا نشنیده باشید، اما به هر حال برای محیط های اداری که عملیات های بانکی و مالی دارند و حتما تجهیزاتی مانند دستگاه های پوز دارند، به این مبلمان ها احتیاج پیدا می کنند.
۷. مبلمان اداری: میز پرینتر
هر محیط اداری یک یا چند پرینتر دارد. بهتر است برای پرینترها میزهای جداگانه ای در نظر گرفت، چرا که پرینتر ها نیاز به محفظه ای برای دپوی کاغذ دارند که میز های مخصوص پرنتر این امکان را فراهم می کند، گروه مبلمان اداری محیط آرا یکی از شرکت هایی است که در زمینه تولید این نوع میزها و مبلمان های اداری بسیار قوی عمل می کند.
منبع: چیدانه

No comments:

Post a Comment