Tuesday, June 12, 2018

انتخاب بهتر مبلمان منزل

انتخاب و خرید مبلمان برای منزل شاید یک کار سخت به نظر بیاید اما خرید درست با اطلاعات درست ممکن می شود. بنابراین لازم است تا با مطالعه یک سری نکات این خرید را آسان کنید. در این مطلب نکاتی برای انتخاب بهتر مبلمان آورده ایم که شما را برای انتخاب درست رهنمایی می کند.
یک زمان‌هایی در زندگی هست که آدم دلش تنوع می‌خواهد؛ یعنی حال و هوایش این‌طور اقتضا می‌کند که میز ناهارخوری‌اش با بقیه‌ آن‌ چیزهایی که تا به حال دیده، متفاوت باشد. ساز مخالف بزند اما در عین حال، اشتباه نکند؛ اگر دستگاهی اختراع شود که فاصله‌ بین «به‌هم‌ریختگی»‌ و «ماجراجویی»‌ را بسنجد، احتمالا این اندازه را در حد چند میلی‌متر ثبت خواهد کرد. دلیلش هم این است که ماجراجویی هرچند حس خوبی دارد اما یک سری اصول هست که باید رعایت شود. این اصول چیست؟ در این مطلب می خواهیم شما را با راهنمای خرید مبلمان از یکی ازز تولیدکنندگان مطرح مبلمان با نام مبلمان علیزاده آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.
اصول انتخاب چوب در مبلمان
کیفیت چوبی که در مبلمان چوبی استفاده می‌شود، باید خوب باشد. چوب اسکلت اصلی مبل شماست؛ پس در این یک مورد اصلا نباید بی‌گدار به آب بزنید. چوب روس یکی از بهترین چوب‌هایی است که می‌شود در این زمینه استفاده کرد. روکش‌ ملچ اتریش هم از مواردی است که می‌تواند زیبایی و دوام مبل‌تان را تضمین کند.
انتخاب بهتر مبلمان منزل
اصول انتخاب روکش مبلمان
رنگ و طرح پارچه موضوعی است که به سلیقه و البته شکل خانه‌ هرکس برمی‌گردد. یکی رنگ تیره دوست دارد و دیگری، روشن و درخشان. آنچه در نکات مهم در خرید مبل اهمیت دارد، دوام و البته ویژگی‌های خاص دیگری در پارچه‌ رومبلی است که ‌آن را همیشه نو و سالم نگه می‌دارد. یکی از پارچه‌هایی که این روزها برای مبلمان توصیه می‌شود، پارچه‌های نانویی است؛ این پارچه‌ها تر و تمیز باقی‌ می‌مانند، رطوبت ظاهرشان را نازیبا نمی‌کند و لکه‌ها اکثر اوقات روی آنها باقی نمی‌ماند.
دنبال طراحی به‌روز باشید.
طرح‌های یکنواخت و یکسان تقریبا همه‌جا یافت می‌شوند. برای اینکه متفاوت و خاص جلوه کنید، باید مدت‌زمان زیادی در بازار بگردید اما اگر یک برند را می‌شناسید که طراحی‌های به‌روز شده‌ای دارد و مدام خودش را با دگرگونی‌های بازار و سلیقه‌ مشتری‌ها هماهنگ می‌کند، حتما آن را از دست ندهید. مبلمان علیزاده یکی از تولیدکنندگان مطرح مبلمان است که از سال ۱۳۷۲ آغاز به کار کرده و از آن زمان، طرح‌های خاصی را ارائه می‌کند؛ طرح‌هایی که با وجود دوام بالای‌شان، هرکدام حداکثر ۲ تا ۳ سال بعد کاملا تغییر کرده و جای‌شان را به طرح جدیدی می‌دهند.
مبلمان مدرن و راحتی
مبل‌های مدرن برای خانه‌های کوچک امروزی طراحی شده‌اند و میزهای‌شان معمولا در هم چفت می‌شوند و خود مبلمان هم طوری طراحی می‌شود که ضمن بزرگ‌تر نشان دادن فضا، ‌بیشترین استفاده از آن صورت بگیرد. طرح ال‌شکل یکی از پرطرفدارترین طرح‌های مبلمان راحتی مدرن است. مطلب نکات مهم در خرید مبل مناسب، چگونه مبل خوب بخریم؟، راهنمای خرید مبل راحتی مناسب برای شما می باشد که می توانید با مراجعه به آن انتخاب ساده و اصولی تری داشته باشید.
میز ناهارخوری
معمولا تعریفی که از میز ناهارخوری به ذهن می‌آید، یک میز طویل با چند صندلی تک‌نفره است که در کنار هم امتداد دارند. ۲ صندلی هم در ۲ سوی اصلی میز قرار گرفته است. بعضی طراحان این طرح کلاسیک و قدیمی را دور ریخته‌ و طرحی نو بیرون داده‌اند. اگر به سبک‌های خاص روی خوش نشان بدهید، حال‌تان را خوب می‌کنند.
خوب است بدانید، انواع مبلمان خانگی مدرن و راحتی، سرویس خواب ، بوفه، میز و صندلی ناهارخوری، ویترین، میز تلویزیون، میز جلومبلی، میز عسلی، دکوراسیون آشپزخانه، کابینت، دکوراسیون اتاق‌خواب و دکوراسیون نشیمن منزل از جمله محصولات مبلمان علیزاده است که ضمانت ۲ ساله تعویض دارند.
سرویس خواب چوبی
خلاصه‌ کل اصول طراحی سرویس خواب را می‌شود در همین یک جمله آورد؛ «سرویس خواب باید طوری باشد که آدم خوابش ببرد.» زواید اضافی و طرح‌های خاص را شاید عده‌ای بپسندند اما واقعیتش این است که هرچه تزیینات اتاق خواب‌تان کمتر باشد، حال‌تان بهتر خواهد بود. لطفا این توصیه را جدی بگیرید.
منبع: چیدانه

No comments:

Post a Comment