Tuesday, June 19, 2018

ست کردن مبل راحتی چوبی

آنچه در هنگام خرید مبلمان مهم است بدانیم این است که مبلمان با پرده ، فرش و به طور کلی دکوراسیون منزل ست باشد. برای اینکه بدانید چگونه باید مبل راحتی چوبی را ست کرد می توانید این مقاله را بخوانید.
مبل های راحتی این روزها طرفداران زیادی دارند، آن ها با انواع طرح و مدل های خود قابلیت این را دارند که در هر خانه ای با هر سبک دکوراسیونی خود را جای دهند و خوش بنشینند. یکی از زیباترین نمونه های مبل راحتی ، آن هایی هستند که با چوب ترکیب شده اند و اغلب به نام مبل راحتی چوبی شناخته می شوند. اگر تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید به شما انواعی از این مبل راحتی چوبی را نشان می دهیم، البته در این راه از توضیحات و تجربیات گروه صنایع چوبی  نیز استفاده می کنیم.
ست کردن مبل راحتی چوبی
چوب هایی که در ساخت مبل راحتی چوبی به کار می رود، دارای طیف رنگ های مختلفی هستند که یکی از آن ها چوب های تیره هستند. این نوع مبل های راحتی معمولا با رو مبلی های رنگ روشن پوشانده می شوند تا تضاد میان آن ها، به خودنمایی چوب ها بیشتر کمک کند. البته بهتر است این نوع مبل راحتی چوبی برای خانه هایی انتخاب شود که دارای کف های روشن هستند.
یکی دیگر از رنگ هایی که برای مبل راحتی چوبی به کار برده می شود رنگ سفید است که اتفاقا بسیار هم جذاب و زیبا است. این نوع چوب ها هم می توانند به خانه شما ظاهری مدرن و امروزی ببخشند، هم می تواند دست شما را برای انتخاب دیگر وسیله ها و لوازم های دکوری باز بگذارند. مبل راحتی چوبی با رنگ سفید می تواند با هر دکوراسیونی ست شود.
مبل راحتی چوبی می تواند انواع و اقسام طراحی ها را داشته باشد، گونه ای از این مبل ها هستند که چوب در طراحی آن ها بسیار کم به چشم می آید، اما هست. معمولا در این مدل مبل ها، پایه های کوتاه مبل ها از چوب ساخته می شود و می تواند دارای رنگ های روشن و یا تیره باشد.
کارشناسان و طراحان صنایع چوب  می گویند، مبل راحتی چوبی می تواند در غالب میز و صندلی های غذاخوری زیبا مهمان خانه شما شود. این میز و صندلی ها هم به خانه شما نشیمن اضافه می کنند و هم کاربردی هستند و هم حس و حال دوست داشتنی چوب ها را به منزل تان مهمان می کنند. پس اگر فکر می کنید که آن ها قابلیت بیشتری به نسبت دیگر مبل ها دارند پس در انتخاب آن ها شک نکنید.
خود همین میز و صندلی های غذاخوری هم می توانند مدل های مختلفی داشته باشند. این تنوع مدل به شما این امکان را می دهد که نمونه ای که با دکوراسیون داخلی خانه شما بیشتر ست و هماهنگ است را انتخاب کنید. نگران رنگ رو مبلی ها و صندلی ها هم نباشید صنایع چوب نادعلی این امکان را به شما می دهند تا رنگ مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید.
اگر فکر می کنید که چوب هایی که در طراحی مبل راحتی چوبی تان به کار رفته کم است و دل تان می خواهد بیشتر حضور چوب ها را حس کنید، می توانید از دیگر وسیله ها کمک بگیرید. وسیله هایی مانند میز های جلو مبلی. این میزها می توانند از جنس همان چوب هایی باشند که در طراحی مبل راحتی تان به کار رفته است.
منبع: چیدانه

No comments:

Post a Comment