Tuesday, June 19, 2018

کوسن خلاقانه تخت خواب

داشتن یک کوسن خلاقانه برای تخت خواب که علاوه بر زیبایی بتواند نیاز های شما را رفع کند بسیار مهم است. در این مطلب از وبسایت سعی داریم نقش کوسن های خلاقانه را در از بین بردن یک نواختی تخت خواب و تغییر فضای اتاق را بررسی کنیم.
همه ی ما می دانیم که بخش عمده ی جلوه ی دکوراسیون اتاق خواب منحصر به تختخواب و رو تختی و سایر متعلقات آن است. برای داشتن یک اتاق خواب منحصر به فرد نیاز به طراحی های خارق العاده و دکوراسیون های اعجاب انگیز ندارید کافی است شرایط آرامش را در فضای اتاق خواب خود فراهم کنید! کوسن ها یکی از متعلقات تختخواب ها هستند که می توانند برای شما این امکان را فراهم کنند تا از فضای اتاق خواب خود بیشتر لذت ببرید.  امروز می خواهد شما را با کوسن های اتاق خواب و بهترین چیدمان آن آشنا کند با ما  همراه باشید.
کوسن خلاقانه تخت خواب
پیش از هر چیز ابعاد و فضای اتاق خواب خود را جدی بگیرید. اگر فضای اتاق خواب شما کوچک است حضور کوسن های بزرگ با طرح های شلوغ و متعدد تنها برای شما اغتشاش بصری ایجاد می کند برای جلوگیری از این موضوع باید از کوسن های ساده و بدون طرح استفاده کنید.
توجه داشته باشید که در اتاق خواب هایی با ابعاد و تخت خواب کوچک یک یا دو کوسن زیبا برای فضای شما کفایت می کند و ظاهر اتاق خواب شما را متمایز می کند.
برای پیدا کردن اندازه مناسب کوسن های خود به ابعاد تخت خود توجه کنید، اگر ابعاد تختتان به تناسب فضای داخلی اتاق خوابتان استاندارد انتخاب نشده است می توانید برای آن از کوسن فانتزی یا کوسن های استوانه ای را انتخاب کنید که فضای زیادی از تختتان اشغال نمی کند و ظاهر آن را نا متعارف نشان نمی دهد.
هماهنگی یک کوسن زیبا با روتختی می تواند ظاهر اتاق خواب شما را شیک تر جلوه دهد و از اغتشاش بصری احتمالی که طرح ها و رنگ های مختلف در فضای داخلی شما به وجود می آورند جلوگیری کنید و آرامش بیشتری را برای دکوراسیون اتاق خواب شما ایجاد کند.
کوسن های طرح دار گزینه ی بسیار مناسبی برای روح بخشیدن به اتاق خواب های بی رنگ و کسل کننده است. به سادگی می توانید با انتخاب رنگ ها و طرح های شاد برای کوسن های خود فضای بی روح اتاق خوابتان را سرزنده کنید.
در انتخاب کوسن های طرح دار دقت زیادی باید داشته باشید اگر تم روتختی شما شلوغ است بهتر است طرح و رنگ کوسن شما خلوت و ملایم باشد تا سبب ایجاد اغتشاش بصری در فضای شما نشود.
انتخاب رنگ مناسب کوسن های خود را جدی بگیرید، این رنگ باید با سایر عناصر موجود در فضای شما هماهنگی داشته باشد و در ترکیب با رنگ زمینه تختخواب شما فضای اتاق خواب شما گرفته نکند و سبب سلب آرامش شما نشود.
در انتخاب جنس پارچه ی کوسن های خود دقت زیادی کنید، بهتر است جنس کوسن شما هماهنگ با روتختی و قابل شست و شو باشد تا به راحتی بتوانید در فواصل کوتاه اقدام به نظافت آن داشته باشید. کوسن های پرزدار و پشمی ها هرچند جذابیت زیادی دارند اما اگر نوع مرغوبشان انتخاب نشود پس از مدتی ظاهر خود را از دست می دهند و جلوه ی چندانی در فضای شما نخواهند داشت.
منبع: چیدانه

No comments:

Post a Comment