Thursday, May 24, 2018

صندلی های تابی برای منزل

اگر روزگاری صندلی های راک توانسته بودن تا خود را برای ورود به منازل ما آماده  کنند پیشرفت سریع طرح های صندلی باعث شده تا صندلی های تابی نیز رقیب قدرتمندی به حساب بیاید. صندلی های تابی با توجه به ساختاری و ایجاد فضای معلق بودن دارند باعث شده اند تا یک پله از رقیب خود نیز جلوتر باشند. هر چند ساختار و فلسفه بودن هر کدام متفاوت بوده و برای بخشی از سلیقه ها و نیاز ها طراحی شده است.
این صندلی ها حس معلق بودن و رها بودن را به مخاطب القا می کند. برای ما که از آخرین باری که سوار تاب شده ایم تجربه استفاده از این نوع صندلی می تواند حس جدیدی را به ما منتقل نماید. یقینا شاید این صندلی سلیقه خیلی ها نباشد اما برای همانها که نیاز به حس رهایی و بی وزنی دارند می تواند بسیار قابل توجه و لذت بخش باشد. در هر حال در این مطلب سعی شده است با تعدادی از این مدل صندلی های تابی آشنا شوید.
صندلی های تابی برای منزل
مبلمان در فضای منزل به ویژه در قسمت نشیمن و اتاق خواب ها از اهمیت ویژه ای برخوردارند در واقع همه افراد تمایل به دریافت احساسی جدید از طریق دکوراسیون دارند احساسی که در آنها کودک درون را فعال کرده و هیجان و شادی را به ارمغان آورد  برای مثال بیشتر افراد علاقه مند به تجربه حس پرواز بوده اما در زندگی عادی احساس معلق بودن احساسی هیجان انگیز و گاهی پر ریسک محسوب می شود اما اگر این احساس با مبلمانی متفاوت و ایمن تجربه شود می تواند مبلمانی ایده آل و دوست داشتنی در منزل محسوب شود که مانند یک تاب راحتی در قسمت های مختلف منزل قرار گیرد در ادامه نمونه صندلی های تابی در دکوراسیون قسمت های مختلف منزل با ما در سایت چوبو همراه باشید.
صندلی های تابی برای منزل
صندلی های تابی برای منزل
صندلی های تابی برای منزل
صندلی های تابی برای منزل
منبع: دکوبوم

No comments:

Post a Comment