Tuesday, May 29, 2018

طرح های متنوع مبلمان گوشه دیوار

یکی از دغدغه های مخاطبان در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده بهینه از گوشه دیوار با وسایل مناسب تا بتوانند هماهنگی بهتری در دکوراسیون داخلی به وجود بیاورند. مبلمان گوشه دیوار یکی از وسایلی است که می تواند مورد استفاده شما قرار گرفته و شما را برای داشتن یک خانه زیبا تر یاری نماید و پس دیدن این مدل ها از دست ندهید و مبلمان مناسب گوشه دیوار خود را پیدا کنید.
مبلمان مناسب گوشه دیوار از جمله مواردی بود که تابحال در سایت اتاق مطلبی در این باره ننوشته بودم، از این رو مناسب دیدم سری هم به گوشه های منزلمان بزنیم و ببینیم آنجا چخبر است! استفاده بهینه از گوشه های موجود در داخل منزل بخصوص خانه های کوچک امری بسیار مهم است که عمدتا توسط ما نادیده گرفته می شود غافل از اینکه همین گوشه های به ظاهر بی استفاده، چقدر می توانند به کمک ما بیایند و فضای منزل را بزرگتر و جادارتر نشان دهند. اگر شما هم کنج های بی استفاده در خانه دارید، در این پست با تعدادی از زیباترین لوازم مناسب گوشه ها، از مبلمان گرفته تا قفسه های دیواری آشنا خواهید شد که می توانند گزینه مناسبی برای ایده گیری باشند.
طرح های متنوع مبلمان گوشه دیوار
بسیاری از طراحان داخلی معتقدند چیدمان مناسب گوشه خانه، به زیباتر شدن خانه کمک بسیار زیادی می کند، بخصوص گوشه هایی که در اتاق نشیمن وجود دارد. یکی از محبوب ترین و معروف ترین مبلمان برای گوشه های نشیمن نیز مبل راحتی ال است که علاوه بر زیبایی، کارایی بسیار مناسبی دارند و برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند. در کنار مبلمان ال، میزهایی نیز برای گوشه ها در نظر گرفته شده که بیشتر مناسب اتاق خواب ها یا مکان مطالعه مناسب هستند.  البته در اتاق نشیمن هم می شود از آنها استفاده کرد بصورتی که این میزها بین دو صندلی راحتی قرار می گیرند.
طرح های متنوع مبلمان گوشه دیوار
طرح های متنوع مبلمان گوشه دیوار
طرح های متنوع مبلمان گوشه دیوار
منبع: اتاق

No comments:

Post a Comment