Monday, May 28, 2018

میز وسط مبل شیشه ای و چوبی و فلزی

میز وسط مبل شاید در نگاه اول خیلی عادی به نظر برسد اما بسیار مهم است. مدل های جدید این میز ها در انواع مختلف شیشه ای و چوبی و فلزی و ام دی اف تولید شده اند تا بتوانند نیاز های انواع مشتریان را برطرف سازند. در این مطلب چند مدل از جدیدترین های میز وسط مبل با متریال چوبی و فلزی وشیشه ای برای مشاهده شما قرار داده ایم.
میز وسط مبل در اتاق نشیمن و پذیرایی جزء جدانشدنی چیدمان هر خانه ای است. با انتخابی هوشمندانه در این زمینه به راحتی می توانید کارایی خیلی بیشتری از میز جلو مبلی خود بگیرد. برای مثال شاید ترکیب میز جلو مبلی با میز ناهارخوری خنده دار بنظر برسد ولی وقتی هیچ فضایی برای قرار دادن میز جدا و صندلی وجود نداشته باشد، آنوقت فقط با فکرهای خلاقانه می توانید مشکل را حل کنید. یکی از این ایده های خلاقانه استفاده از میزهای جلو مبلی مخصوصی است که قابل تنظیم بوده و نقش یک میز ناهارخوری کوچک را نیز ایفا می کنند.
میز وسط مبل شیشه ای و چوبی و فلزی
میز وسط مبل شیشه ای و چوبی و فلزی
شاید مجله و روزنامه همیشه در اتاق نشیمن تان پخش است و جایی مناسب برای آنها پیدا نمی کنید. اصولا در چنین شرایطی استفاده از مدل های جدید جا روزنامه ای پیشنهاد می شود اما برای صرفه جوبیی در هزینه و فضا، می توانید این قابلیت را داخل میز اتاق نشیمن خود قرار دهید.  طرح های جدید و خلاقانه ای که برای میز وسط مبل ارائه می شوند بسیار متنوع و شگفت انگیز است. در این پست با ۳۰ مدل بسیار جالب میز جلو مبلی از مدل های ام دی اف گرفته تا شیشه ای و فلزی آشنا خواهید شد که همگی در عین زیبایی، کارایی بالایی نیز دارند.
ابتدا با چند مدل میز وسط مبل mdf آشنا خواهیم شد. مدلی که در شکل اول مشاهده می کنید یک میز عالی برای خانه های آپارتمانی به شمار می رود. در قسمت بالای یک حفره مربعی برای قرار دادن گلدان یا سایر اشیاء دکوری در نظر گرفته شده و پایین میز برای قرار دادن مجلات و روزنامه ها. مدل دوم طرحی ساده تر دارد رویه میز چوبی بوده اما پایه های کرومی و براق هستند. مدل سوم اما شاید یکی از خلاقانه ترین طرح های میز ام دی اف در بازار باشد. این میز سه طبقه بوده و دو طبقه بالایی آن قابلیت گردش به اطراف دارد که فضای نگهداری را چند برابر افزایش می دهد. روی بدنه ام دی اف این میز، روکش های گلاس کشیده شده تا ظاهری براق و لوکس داشته باشد.
میز وسط مبل شیشه ای و چوبی و فلزی
میز وسط مبل شیشه ای و چوبی و فلزی
مدل اول در شکل های پایین یک طرح چوبی فوق العاده شیک با پایه های فلزی و فضای ذخیره سازی زیاد و هوشمندانه را نشان می دهد. اما اگر دنبال طرح های انعطاف پذیر می گردید، بهتر است به دقت مدل های دوم و سوم در شکل هایی پایین را بررسی کنید. مدل دوم وقتی در حالت بسته باشد، شکل یک مکعب ساده دارد اما وقتی پنل های بالایی به طرفین باز می شوند ناگهان با میزی بزرگ و جا دار برای قرار دادن تقریبا هر چیزی رو برو می شویم. میز سوم هم طبقه های مدولار داشته و بنا به نیاز فضای بیشتری هم برای ذخیره سازی و هم فضای روی میز در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.
در ابتدای پست درباره میز وسط مبلی که قابلیت تبدیل شدن به میز ناهاخوری را هم داشته باشد صحبت کردم. خوب در شکل هایی پایین تعدادی از خلاقانه ترین و جالب ترین مدل ها را مشاهده می کنید که خیلی راحت به یک میز ناهارخوری کوچک تبدیل می شوند. مدل اول یک میز چوبی با پایه های فلزی قابل تنظیم است که خیلی راحت با کمک دست بلند شده و نقش یک میز ناهارخوری دو نفره و چهار نفره را بخوبی ایفا می کند. مدل دوم اما انعطاف پذیر نیست، به همین خاطر کار با آن راحت تر است. ارتفاع این میز طوری طراحی شده که هم برای میز وسط مبل مناسب باشد و هم برای میز ناهارخوری، چهار صندلی مکعبی کوچک زیر میز پنهان شده اند که در مواقع مورد نیاز بیرون کشیده می شوند.
میز وسط مبل شیشه ای و چوبی و فلزی
اگر دنبال یک میز جلو مبلی خلاقانه می گردید که در همان وهله اول تمام نگاه را به سمت خود جذب کند، مدل میز آورده شده در شکل اول انتخاب مناسب برای شما خواهد بود. این میز تماما از چوب درخت گردو ساخته شده و توسط دستگاه های پیشرفته به صورت یک تکه پیچ خورده است. قیمت این میز یک میلیون و صد هزار تومان است که نشان دهنده کیفیت بسیار بالایش است. مدل های بعدی تعدادی طرح فوق العاده جالب را نشان می دهند که ظاهری کاملا آینده نگرانه به دکوراسیون اتاق نشیمن خانه های آپارتمانی می دهند.
خیلی ها میزهای مستطیلی را در پذیرایی یا نشیمن منزلشان قرار می دهند. شکل مسطتیلی به خودی خود ساده و معمولی بنظر می رسد اما وقتی مانند مدل آورده شده در شکل اول با کنده های چوبی طبیعی ساخته شده باشد، به هیچ عنوان معمولی نخواهد بود. بغیر از مدل های چوب طبیعی، طرح های جالب شیشه ای و فلزی نیز جالب بنظر می رسند اما یکی از جالب ترین طرح ها، مربوط به میز آکواریومی است. این گزینه برای افرادی که علاقمند به آکواریوم بوده ولی جای مشخصی برای آن ندارند عالی است.
منبع: اتاق

No comments:

Post a Comment