Monday, May 28, 2018

مدل های جدید کاور مبل سلطنتی

مبل سلطنتی شاید خیلی زیبا به نظر برسد اما برای خیلی ها داشتن یک کاور مبل سلطنتی برای این مبلمان ها نیز مهم است. در این مطلب در باره این کاورها صحبت می کنیم و چند مدل از جدیدتری های کاور مبل سلطنتی را جهت مشاهده شما و کمک جهت انتخاب آن معرفی می کنیم.
انتخاب مدل کاور مبل سلطنتی برای هر خانه داری که از مبل های استیل استفاده می کند امری ضروری و لازم است. درست است که بیشتر خانه های امروزی از مبل های مدرن استفاده می کنند اما به هیچ عنوان نمی توان مبل های استیل و سنتی را فراموش کرد.  مبلمان مدرن زیبا است اما بدلیل وجود خطوط صاف و متعدد ممکن است کمی ناراحت کننده و غیر صمیمی بنظر برسد. بهترین راه برای حفظ تعادل در دکوراسیون خانه استفاده از مبلمان استیل است. مبلمان استیل معمولا در قسمت پذیرایی خانه قرار می گیرد و بگونه ایی فقط مخصوص مهمانانی است که به خانه می آیند بنابراین نگهداری و حفظ زیبایی آنها در طی مدت زمان طولانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
مدل های جدید کاور مبل سلطنتی
مدل های جدید کاور مبل سلطنتی
باتوجه به قیمت بالای مبلمان استیل تعویض اینگونه وسایل در مدت زمانی کوتاه اصلا بصرفه نیست در صورتی که مدل های مبلمان استیل زیبایی خود را در صورت نگهداری درست حفظ می کنند و برای مدت طولانی خیال شما را از بابت داشتن مبلمانی شیک و مجلسی برای پذیرایی از مهمانانتان راحت میکند.انتخاب درست یک مدل کاور مبل سلطنتی شیک، بهترین راه حل برای نو کردن چهره مبلمان استیل و نگهداری از آنها در خانه شما است.
در خانواده های پرجمعیت و خانه هایی که مهمانانی های زیادی در آن برگذار می شود رویه مبل های پذیرایی به زودی کثیف می شوند و نیاز به شست و شو پیدا می کنند. رویه مبلمان استیل اغلب رنگ روشنی دارد و تمیز نگه داشتن آن هم کاری بس دشوار است. یا  ممکن است در دکوراسیون خانه شما یک اختلاف آزار دهنده بین مبلمان استیل و محیط خانه وجود داشته باشد در چنین شرایطی تهیه مدل کاور مبل سلطنتی مناسب با دیزاین خانه می تواند تمامی مشکلات شما را حل کند.
خریداری پیراهن مبل استیل زیبا و شیک می تواند تاثیر بسیار زیادی بروی نمای داخلی منزلتان بگذارد. زمانی که از رویه مبلمان استیل خود خسته می شوید یا احساس می کنید دیگر چندان با چیدمان فعلی منزلتان هماهنگی ندارند، اما آنقدر هم کهنه و فرسوده نشده اند که نیاز به تعویض داشته باشند می توانید از پیراهن مبل استیل یا همان کاور مبل زیبا برای نوسازی دکوراسیون پذیرایی منزل خود استفاده کنید. اما در انتخاب نباید عجولانه عمل کرده و از پارچه های بی کیفیت استفاده کنید. کاور فقط نقش پوشانندگی نخواهد داشت، بلکه باید به کیفیت، ضد لک بودن و همینطور زیبایی آن توجه زیادی شود.
مدل های جدید کاور مبل سلطنتی
مدل های جدید کاور مبل سلطنتی
در انتخاب پیراهن مبل استیل (کاور مبل) از انتخاب پارچه های ارزان قیمت و بی کیفیت شدیدا خودداری کنید چرا که اینگونه پارچه ها پس از چند بار شست و شو رنگ و فرم خود را از دست می دهند. توجه داشته باشید که رنگ موثر ترین عنصر هر دکوراسیونی است، پس رنگی را که برای روکش مبلمان انتخاب می کنید باید با رنگ دیگر مبلمان، فرش، پرده و دیوار ها هماهنگی داشته باشد و بنوعی با تِم پذیرایی خانه سِت شده باشد. بنابراین رنگ و کیفیت پارچه در انتخاب مدل کاور مبل سلطنتی اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا هر دو رابطه ای مستقیم باهم دارند. اگر کیفیت پارچه بالا باشد رنگ آن نیز به مرور زمان کهنه نخواهد شد.
پارچه ها نقش مهمی در دکوراسیون خانه دارند، خصوصا پارچه هایی که بعنوان کاور مبل استفاده می شوند باید از کیفیت و زیبایی خاصی برخوردار باشند و با دکوراسیون اتاق نشیمن و یا پذیرایی هماهنگی کامل داشته باشند. معمولا هر شرکتی که به تولید مبلمان می پردازد کاورهای مبلی گوناگونی هم تولید می کند که بهترین گزینه برای تزیین مبلمان همان شرکت است. برای مثال شرکت سوئدی IKEA پارچه های مخصوص  برای پوشش مبلمان خود تولید می کند. این شرایط برای شرکت های تولید کننده مطرح داخلی هم برقرار است.
بغیر از نمونه های پارچه ای، گزینه دیگری هم وجود دارد که بنام کاورهای ژلاتینی شناخته می شوند. این مدل کاور مبل سلطنتی، نرم و شفاف بوده و از جنس پی وی سی هستند. پس از الگوبرداری از شکل مبل، مانند مدل های پارچه ای برش خورده و دور آنها نواردوزی می شود. مزیت استفاده از این کاورها این است که شکل ظاهری مبلمان شما حتی بعد از کشیدن کاور هم دیده می شود، بنابراین چیزی از زیبایی دکوراسیون منزلتان کم نخواهد شد. بعلاوه تمیز کردن کاور مبل ژلاتینی نسبت به مدل های پارچه ای بسیار آسان تر بوده و بجای شست و شو فقط کافی است با یک دستمال روی آنها تمیز کنید.
منبع: اتاق

No comments:

Post a Comment