Monday, May 28, 2018

چند مدل میز ناهار خوری کم جا

فضای داخلی خانه و آشپزخانه ها امروز بسیار کوچکتر از قبل شده است و همین عامل باعث شده تا میز های ناهار خوری نیز به همان نسبت کوچک و کوچکتر شوند. این موارد تولید کننده را وادار ساخته تا میز ناهار خوری کم جا را در طرح های مختلف تولید کند تا نیاز مشتری های بیشتری را بر آورده سازد. در این پست چند مدل از این میز نهار خوری ها را می بینیم.
داشتن یک فضای کوچک به معنای پایان دنیا نیست! زیرا راه های خلاقانه بسیاری برای غلبه بر مشکل کمبود فضا وجود دارد. میز ناهارخوری کم جا مسلما برای خانواده های امروزی که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند می تواند یک راه حل بسیار مناسب و مشکل گشا باشد. اگر در منزلتان اصلا فضایی برای اتاق غذاخوری و ناهارخوری در نظر گرفته نشده است لازم نیست چرا که با کمک چنین میزهایی می توان یک فضای بسیار شیک برای پذیرایی و میل کردن غذا فراهم کرد.
چند مدل میز ناهار خوری کم جا
چند مدل میز ناهار خوری کم جا
یکی از این راه ها می تواند استفاده از میز اپن آشپزخانه بعنوان میز ناهاخوری باشد که معنای کامل با یک تیر دو نشان زدن است اما راه حل مناسب دیگر خرید مدل میزهای ناهار خوری کوچک است که با طراحی دقیق هم نیازهای یک خانواده چند نفره را تامین می کنند و هم کمترین میزان فضای ممکن را اشغال می کنند. البته راه دیگری هم هست، میزهای تاشو وقتی به آنها نیازی نداشته باشید جمع شده و اشغال فضا را به صفر می رسانند. دقیقا مانند صندلی های تاشو یا تخت خواب های تاشو که فقط در مواقع مورد نیاز باز و بسته می شوند. اما در این مطلب نمی خواهم به معرفی چنین مدل هایی بپردازم چرا که همگی قادر به انجام چنین کاری نیستند، در عوض میز ناهارخوری کم جا می تواند تا مقدار زیادی نیاز شما به گزینه های دیگر را از بین ببرد.
در فضاهای کوچک توصیه می شود از بین میزهای دایروی یا بیضوی انتخاب کنید بخاطر دو عامل، اول اینکه مدل های دایروی تنوع بسیار بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارند و دوما اینکه افراد بیشتری دور آنها قرار می گیرند. میزهای دایروی بخاطر نداشتن زوایای تند و گوشه های تیز امن تر بوده و رفت و آمد کنار آنها نیز راحت تر صورت می گیرد. میزهای بیضوی شکل از لحاظ ساختاری چیزی بین میزهای دایره ای و مستطیلی هستند و درست مانند مدل های دایره ای افراد بیشتری می توانند دور و بر آنها قرار بگیرند.
چند مدل میز ناهار خوری کم جا
همانطور که در بالا گفتم برای فضاهای کوچک واقعا نمی شود گزینه بهتری از میز ناهارخوری کم جا پیدا کرد. این مدل های در اندازه ها و شکل های بسیار متنوعی تولید می شوند و حتما برای هر سلیقه ای مدلی در بازار یافت خواهد شد. این میزها نسبت به میزهای تاشو یا ساخت یک میز اپن بزرگ در آشپزخانه که نقش میز ناهارخوری را هم ایفا کند، هزینه بسیار پایین تری خواهند داشت و به همین خاطر بیشتر در دسترس هستند. البته مسلما این مدل ها نیز راحت تر در بازار یافت می شوند تا مدل های تاشو و جمع شونده.
دوباره توصیه می کنم که برای فضای کوچک حتما از میزهای دایروی استفاده کنید، البته اگر می خواهید فضای بیشتری در اختیار داشته باشید وگرنه میزهای مستطیلی برای دکوراسیون مدرن بهترین انتخاب خواهند بود.  میزهای دایره ای حسی از بزرگ و جادار بودن فضا ایجاد می کنند و بعلاوه انعطاف پذیری بیشتری هم دارند. اما این به معنی نیست که اصلا نگاهی به مدل های مستطیلی نیاندازیم. این میزها نیز طراحی بسیار زیبایی داشته و مدل های کمجای آنها برای آپارتمان های کوچک بسیار مفید هستند.
چند مدل میز ناهار خوری کم جا
میز ناهارخوری کم جا و راحت برای افرادی که مهمانی های زیادی در خانه خود برگزار نمی کنند یا مهمان های کمی به خانه آنها می آید، کاملا ایده ال و کافی هستند. همانطور که قبلا گفتم میزهای ناهارخوری کوچک طرح های بسیار متنوعی دارند بنابراین در این مطلب سعی شده تعدادی از بهترین و جدیدترین مدل ها گردآوری شود تا انتخاب برای شما عزیزانی که بدنبال چنین طرح هایی هستید اندکی ساده تر شده باشد.  حتی اگر مدل هایی دقیقا مشابه با مدل های زیر در بازار پیدا نکردید مطمئنم طرح های مشابه بسیاری مناسب سلیقه شما بالاخره پیدا خواهد شد.
یک گزینه دیگر مدل های سفارشی هستند. مدل های سفارشی هزینه و زمان بیشتری لازم دارند و برای طراحی و ساخت دقیق باید از افراد کاملا حرفه ای کمک بگیرید. خودتان به تنهایی یا با کمک یک طراح داخلی می توانید مدل میز ناهارخوری کوچک خود را متناسب با فضایی که دارید طراحی کرده و به یک نجار و یا تولید کننده حرفه ای مبلمان سفارش دهید. مدل زیر یکی از همین میزهای سفارشی را نشان می دهد که با طراحی ویژه اش به دیوار آشپزخانه می چسبد و در طرف دیگر فضایی گرد و منحنی شکل برای نشستن چند نفر فراهم می کند.
منبع: اتاق

No comments:

Post a Comment